yes, ledigt!

Hej babes!

Kom precis hem från skolan. Haha, gud ni skulle sätt! Efter att jag och lina lämmnat elin på hemvägen så cyklade peter förbi, haha och så lat som jag är så tiggde jag om sjuss hem och det fick jag. Men, haha! Vi ramlade! Eller nej inte han, utan jag! Ni vet hur det kan bli om man t.ex. cyklar i hög fart så vinglar man till och svängarna blir bara större och större och tillslut så ramlar man? Ja, så vart det iallafall men jag han att trilla av innan hela cykeln välte. Lyckat Camilla, lyckat!

Men jaja, annars så har det inte hänt så mycket mer idag. Just nu lyssnar jag bara på musik och funderar djupt på ifall jag ska köra en videoblogg till. Dom funderingarna får stanna i huvet ett tag till tills jag hämtat ut min chokladpudding ur kylen. Mums på den och er! /Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0