Vikingahallen och solning

Shenare! Linis gick för ett tag sen. Vi gjorde inget speciellt nu på kvällen, bara tog det lungt. Hon lodade framför datan medans jag pluggade. Men jag vaknade iallafall runt 11 och bestämde mig för att åka upp till vikinga, så jag smsade Linis och frågade ifall hon skulle hänka. Tillbringade även dagen med min syster, så ja, jag cecce och lina. Vi åkte först upp till vikinga som sakt och kollade på statslaget som hade träningsläger. Inte så värst kul, men haha. Sen tog vi bussen till Brunos och solade. Skönt! Gud jag börjar bli beroende, har solat tre gånger nu sen i fredags - alltså på tre dagar. Icke bra! Men det har gett resultat, morsan såg till och med det haha. Menmen duschade nyss och eftersom jag pluggade tidigare så kan jag bara ta det lungt resten av kvällen. Skönt, fast egentligen vill jag göra någonting så jag slipper tänka så mycket. Allt får mig bara vilja gråta.. /Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0