väsby.. igen

Shena sötnoooooos

Vanlig dag i plugget. Ingenting som hände som får mig att vela berätta om något speciellt. Det var planerat att jag och Jana skulle till väsby efter skolan men efter ändrade planer så åkte jag och Lina dit istället. Grymt kul. Iallafall, köpte lite till skolavslutningen. Redan nu?! ja. det var nämligen så att jag hittade ett plagg som jag inte ville skulle ta slut, och jag tar inga risker så jag köpte det! Men ja, sen när vi var till baka i mitt superstökiga rum så chillade vi bara lite grann. Lina stack hem för en halvtimme sen kanske. Och nu så ska jag hjälpa daddi med att bära ut lite saker i förådet, sen städning och tillslut plugga. Skit trist men så ligger det till. Kommer nog blogag en hel del ikväll också eftersom det har varit storbrist på det i 2 dagar nu. Hörs snart! /Camilla 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0