valborgs night

Tänkte berätta lite om vad vi hittade på igår kväll(valborg). Runt 9 drog jag och Jana hem till Lina, fixade oss lite så där smått. Sen drog vi till videobutiken och köpte massa gott! Vid stationen mötte vi Fernis och gled runt lite med honom till kvart över 11 typ. Vi gick blandanat till tivolit, stannade inte så länge eftersom jag, personligen tyckte det sög. Haha! Vi tog bussen från valsta till stationen sen lämnade vi Fernis och tog bussen hem till Lina. Där käkade vi massa godis och chees ballz och skit! haha, mådde riktigt illa ska ni veta haha! Iallafall, somnade till filmen "mrBeans semster" . Sjukt skön kväll!


Lina

Jag

Jana

mmmmm jag

Visst är hon söt? 

Yes, vi hade det chill

tog tyvärr inga bilder när vi vandrade runt ute, vi hade för roligt för att hinna knäppa kort!
Men ni överlever nog. /Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0