fredag!

Hej på er. Igår satte jag på mina lösnaglar och sen idag kom jag på att dom var för långa. Skit fult tycker jag. Föredrar sån där kort modell. Så idag stressade jag extra mycket på morgonen eftersom jag var tvungen att ta bort lösnaglarna. Så onödigt att jag satte på dom igår vid ungefär halv 12?! Aja, får klippa och fixa till dom lite ikväll eller imorgon. Är så jävla glad att jag åker på söndag! Imorgon ska jag packa och sånt där och sen på kvällen ska jag se ESC, hihi.

Iallafall, vi slutade skolan 12 idag. Efter gick vi och åt lunch. Sen satt vi ute i solen och åt mackor. Efter det satt vi yttligare typ en timme och snackade med Lundgren. Haha så rolig han är. Så vi kom inte hem förns halv 3...
Och ikväll tror jag att Lina, Camilla och jag drar till Thai. Han har typ grillkväll eller vad det nu var? Drar nog dit. Får se om det blir någon bloggning idag. Nu ska jag ringa Lina, puss! /Jana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0