valborg

Tja bloggen! Det var ju valborg igår och jag har lovat att berätta om kvällen. Så det tänkte jag göra nu.
Jag och Camilla drog till Lina vid 9, sen gick vi till station och köpte en massa gotti som vi skulle ha till kvällen! Mötte upp Fernis och stack till tivolit. Var inte där så länge men det var ganska många där vilket var roligt. Men vi tog bussen hem till Lina och mös! Kollade på Jackass och senare på MrBeans semester. Jag höll mig vaken sist så därför fick jag stänga av tvn, haha. Sådär spenderade jag min valborg. Jag hade verkligen jättekul!


Linis


Linas söta tröja som jag hade på mig ute. Fyfan vad jag frös!


Jag och Camilla


Muuums





Det var alla bilder. Nu ska jag sova. Godnatt! /Jana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0