dagen

Shena. Jag hann aldrig blogga efter att jag var ute med Mimsan och Camilla. För när jag kom hem åt jag fort och sen drog jag till Mimi. Jag kan ju berätta lite om vad vi gjorde&så. Först stack jag och C till station, mötte upp Mimi och tillsammans gick vi in på ica. Ni kan nog förstå vad vi gjorde där, hehe. Iallafall, senare drog vi till kanonkullen och hittade en bra plats där vi bara kunde chilla. Så där satt vi och hade det trevligt. Snackade, åt och busringde! Haha. Här kommer bilderna:


Söta Mimsan!


Chilligt








Sen begav vi oss hemåt för att äta. Efter det så stack ju vi till Mimi som sagt och då tog vi ännu fler bilder. Vissa kan jag nog tyvärr inte läga ut här för då blir nog Mimsan lite sur, hahaha. Skön kväll iallafall!




Haha vad gör Camilla där bak?




Mimi har nog världens sötaste hund!





Vi tog fler bilder men jag hnner tyvärr inte lägga ut fler. Ska sova nu, är ganska trött. Haha Godnatt! /Jana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0