some pictures

Sådär. Nu tänkte jag lägga ut dom efterlängtade bilderna från dagen. Haha nej men ska som sagt bjuda på lite bilder och dom var ju inte direkt sådär jätteroliga. Fast det är ju bättre än inget eller hur?
Jag kan ju berätta också vad vi gjorde för något. Vi gick runt i Väsby och kollade på kläder och sånt där, satt och snackade medans jag åt min glass och sen så köpte Camilla en skitgod macka inne på Subway. Jag som var skithungrig hållde på och dö när jag såg henne äta den. Men jag fick ju smaka såklart, hihi.











Blev inga bilder på mig idag. Hade inte fotat mig själv så mycket, hehe.
Den sista bilden föreställer då en humla som har blivit nertrampar av Camilla. Stackarn...
Nej hörrni, ska tvätta bort mitt smink, äta middag och sen är det dags för vm-finalen i hockey 20.00!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0