imorgon drar jag!

Nu känner jag mig rätt lugn. Har gjort det viktigaste nu, alltså packat resväskan. Har pyttelite kvar men det är sånna saker som man packar i sist. Planet lyfter vid 1 imorgon så jag hinner blogga något innan jag drar! Och oroa er inte, jag bloggar hela veckan då jag är där också. Om nu internet funkar där vilket jag verkligen hoppas! Kommer ju ta kort, lägga ut dagens outfit osv..Sen så berättade min pappa nyss om vad vi kommer göra där borta i Moskva och så. Känner att det kommer bli sjukt kul. Föresten, vill ni veta hur många människor som bor i bara Moskva? 10 miljoner och 15 miljoner med turisterna. Hur sjukt? Mer än i hela Sverige. Shit, tror jag ska gå hand i hand med min syrra och pappa för att inte tappa bort mig. Haha nej jag bara skoja men ni förstår nog vad jag menar. Nu ska jag njuta av min underbara middag.. /Jana


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur länge är du borta?

2009-05-16 @ 19:16:49
Postat av: Jana

I en vecka

2009-05-16 @ 21:46:01
URL: http://extrallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0