isglass

Hej på er. Sitter och äter piggelin som jag gör väldigt ofta har ni nog märkt och jag älskar verkligen det. Men inget klår nog twister, hehe. Jag och Camilla satt och pratade lite på msn. Så fick vi en tanke av att lägga ner bloggen? Haha vet inte riktigt varför. Våran statestik går som en berg och dalbana och det är sjukt irriterande! Kan den inte bara höjas uppåt? Haha. Vad krävs igentligen för att locka till sig besökare? Ska man behöva vara fejk och vara någon annan som många andra gör. Dessie till expempel. Hon säger att hon inte är samma person som i bloggen.. Aja nog om det där!

Ska alldelles strax ringa Camilla så vi kan snacka lite! Tjockisen är på matnära och handlar något så jag skulle ringa henne snart. Medans kan jag lägga ut en låt.


Är det någon som vet vad den här låten handlar om igentligen? Han hånar ju alla dom där kändisarna. Haha ganska kul faktiskt. /Jana

Kommentarer
Postat av: elin

nooo, lägg fuck inte ner bloggeeen!!!!!!!!!!!

2009-05-11 @ 21:22:36
URL: http://ppelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0