lite planering /Jana

Godmorgon. Sitter och dricker juice och ska snart bege mig till Maxi med pappa. Behöver lite småsaker som jag tänkte köpa.
Sov inte så länge idag, bara till klockan 10. Gick upp, åt frukost och sen har jag kollat på ett par videos från igår när vi busringde. Haha. Jag tror jag lägger in några här i bloggen senare. Camilla frågade mig nyss ifall jag ville hänka till Vikinga men jag kan inte göra något idag. Riktigt tråkigt men jag har faktiskt annat jag måste göra idag. 
 
* Åka till Maxi med pappa
* Plugga engelska
* Se på hockey, Sverige-Schweiz
* Städa
* Se på hockey, Ryssland-Lettland

Det är allt jag ska göra idag. Jag tror jag bloggar lite ibland också. På tal om hockey så älskar jag det! Det är verkligen underhållande. Haha men nu ska jag gå och fixa mig lite. Men här har ni dagens frukost:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0