utan ström skulle vi dö ut!

Haha, det är är sjukt läskigt. Pappa var tvungen att stänga av strömmen i bara 10 min, alltså all ström i hela lägenheten! Nu är jag sjukt seriös, utan ström skulle vi dö ut, eller iallafall jag! Tänk er leva i en värld utan ström, ingen varm mat ,ingen data ingen tv, inga hårföner/plattänger osv. Man får dricka jummen mjölk till flingor, mums? Alltså visst, vi skulle klarat oss galant om vi skulle levt utan ström sen vi föddes men om strömmen försvann helt plötsligt skulle nog vi människor blivit psykiskt galna, åtminstone till vi vänjt oss. Håller ni inte med mig? Det jag gjorde under de här 10 minuterna var att sitta i soffan och titta ut genom fönstret, vafan skulle vi gjort om strömmen bara försvann en dag? .. /Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0