uselt

Hej alla. Känner att jag behöver blogga lite eftersom att jag inte gjort det på ett tag. Måste skärpa mig men jag har faktiskt haft en anledning.
Idag har jag iallafall vart i plugget, efter det har jag käkat lite rabarberpaj och druckit nyponsoppa. Yummie. Jag börjar äta allt möjligt nu. Kan ju inte äta allting efter min matförgiftning men jag klarar mig inte på bara ris och makaroner. Nej inte bara det såklart men det är inte mycket jag får äta igentligen. Fast nu mår jag ju jättebra så ska nog börja med den vanliga maten nu. Måste börja på min so-läxa och sen läsa igenom asmåånga sidor i so-boken för jag har prov imorgon. Bloggar nog mer ikväll, hoppas jag! /Jana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0