turkiet i sommar

Yes, då var det bestämt. Bokat och klart! Det blir Turkiet för min del i sommar. Fyfan vad skönt! Åker med familjen den 1 agusti och är hemma två dagar innan skolan börjar igen, alltså 15de tror jag? Är inte helt säker. Menmen, vi åker till samma ställe och hotell som förra året men det för mig ingenting. Åker dit för att steka lixom? haha. Fan, vad jag längtar. Bort från all skit här och bara.. aa alltså fan vad skönt det kommer bli! Jag vet att ni alla blir avundjuka, men thats life! Haha. Och ja, camilla kommer vara brun till skolan börjar. Juste, det här är min 10de gång jag är i Turkiet, mysigt va? Börjar bli en riktigt turk. Haha /Camilla


Jag i Turkiet förra året


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0