tack ögondroppar, ni räddar min dag

Var nyss iväg och mötte Elin sötnos, skulle låna ut min plattång eftersom att hon glömt sin hos becci. Hon fick låna min rosa eftersom att jag fick en ny igår så det gör mig ingetning, huvudsaken é att min bebis blir glad och det kan jag lova er att hon blev! Haha, menmen jag berättade ju för er att påväg hem från solariumet så gick jag över maskrosor och det började klia som satan i halsen, nu påväg hem från Elin så flyger dom i luften istället, ni vet dom vita som är så himla roliga att blåsa på? Aa, dom satte sig på mina ögon så dom kliar nu, men som tur är har jag mina ögondroppar! Dom räddar min dag! /Camilla


Kommentarer
Postat av: elin

hahahhaha skoja att jag blev glad ! :D tack en en gång elski :)<33333

2009-05-24 @ 18:04:22
URL: http://ppelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0