svaren från Jana

vad är ni minst nöjda med ( asso kroppen näsan fingar...)
Hm.. Ganska svår fråga. Det finns alltid något man vill ändra på men jag har inte direkt något som jag är jätte missnöjd med. Lite större läppar kanske inte skulle sitta fel. Haha.

är ni oskulder?
Japp, jag är oskuld.

när var det senast som ni va tsm me nån?
Den senaste gången var nog för ungefär 2 år sedan. Dock inget seriöst förhållande var det inte, haha.

hur fixar du ditt hår du fint?
Jag brukar bara platta mitt hår, spraya lite hårspray sen är det klart!

Vad andväner du för smimnk


Vilken är din bästa klädersbutik?
Har alltid älskat och kommer nog alltid att älska Gina Tricot. They got everything.

Vad är era längsta förhållanden?
Har för mig att mitt längsta är 3-4 månader.

Hur långa är ni, och vad väger ni?
Sist jag mätte mig var jag 162,5 och jag väger 47 kilo. Har tappat något kilo nu efter att jag har varit sjuk också..

Röker ni, dricker ni?
Nej jag varken dricker eller röker. Om jag nu dricker är det väl bara cider eller något annat sånt där gott.

Hur mycket spenderar ni på kläder per månad?
Ibland händer det att jag shoppar mycket en månad och sen ingenting nästa månad. Och hur mycket jag spenderar har jag faktiskt ingen koll på. Men jag shoppar inte dundermycket iallafall.

Vilka länder har ni vart i?
Ojoj, kan säga att jag har varit i rätt många länder men bara i Europa. Orkar inte skriva upp alla men kan säga att det är minst 10.

Vart ska ni åka i sommar?
Det blir som vanligt Ukraina! Är där varje sommar eftersom att jag har släkt där. Sen är det sjukt varmt och jag älskar det.

Blir ni lätt bruna?
Ja jag blir lätt brun. En dag på stranden kan räcka för mig att bli brownie.

Hur många gånger har ni solat solarium?
Bara en gång faktiskt, haha. Kan säga att jag känner sug efter att gå och sola ibland men försöker undvika. Man kommer verkligen bli beroende annars.

Tänker ni mycket på era utseenden?
Jag tror jag var mer utseendefixerad förut än vad jag är nu. Men jag tycker utseende är viktigt så ja, jag tänker mycket på mitt utseende.

Det var alla frågor. Inte alls mycket. Ni kan bättre eller hur? Men hörrni, nu ska jag sova. Godnatt! /Jana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0