ST

Hi beautiful!

Först vill jag bara be om ursäkt. Har inte bloggat ett skit på 2 dagar? Det suger! Och förlåt, måste skärpa mig.

Men jag berättar lite kort om fredagen och sedan lördan, alltså idag. Efter plugget i fredags drog jag och Jana på "grillfest" hos jocke haha inte mycket till grillfest kan jag säga er. Det blev mest chill, vattenpipa och ja.. haha. Vi stannade ett tag, men inte alls länge eftersom att vi skulle upp tidigt dagen där på. Har nämligen haft ST idag. Sigtuna Trophy. Våran första match var klockan 11 tror jag. Hade fyra matcher idag, vann alla föutom en dåra, den förlorade vi med en boll. SURT! Men iallafall, sen drog vi hem och jag grillade med familjen. Sen runt 7 kom mimsan och hämtade mig med sin moppe, vi skulle upp och kolla på någon herrmatch i vikinga. Efter det så åkte vi ner till ica och köpte godis, mmmm! Jaja, och för kanske en kvart sen kom jag hem. Ska nämligen se på ESC om 20 minuter. Men hörrni jag bloggar efter esc, om jag har någon ork. Annars så hörs vi imorgon, det kan jag lova er. Ha det bra! /Camilla


Haha, i fredags hos Jocke när jag skulle pröva hans skateboard. Lyckat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0