spanska provet

Sitter i datasalen just nu. Vi slutar 20 över 3 idag, vet inte vad jag hittar på idag men vi får se. Kommer väll antagligen springa iväg och köpa twister haha! Men ja, fick nyss tillbaka mitt Spanska prov som jag gjorde i måndags. Gick inte så bra, kunde absolut gott bättre! Men jag fick iallafall G+. Fick även tillbaka So-provet idag också, där blev det ett VG+, gick inte att få mvg så det var det högst. Grymt nöjd!

Men det var det, skrev lite snabbt nu. Varje gång jag har tillgång till data tänker jag på er, mina söta läsare! /Camilla

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha frågestund eller hiss och diss :D?

2009-05-28 @ 16:13:58
URL: http://feliciaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0