some things to do

Shena sötnosar!
Har precis ätit klart alla mina chokladbollar som jag gjorde idag. Blev bara så sugen på något sött. Hehe. Idag har jag gått runt i säckiga mjukiskläder i skolan. Hur skönt som helst! Hade mensvärk imorse så orkade inte med något annat. Just nu funderar jag på att gå och ta en lång, härlig dusch. Eller kanske börja med middagen? Jag är fortfarnade ensam hemma och känner att jag börjar bli lite småhungrig. Vi får väl se vad lilla Jana bestämmer sig för att göra. En annan sak som jag måste hinna med idag är att ladda ner lite ny musik. Min iPod har brist på låtar. Jag tror jag börjar med det nu. Föresten, har ni tips på sköna låtar så skriv gärna! /Jana

Dagens låt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0