rysningar

Nu är jag hemma. Kom hem vid halv 9 ungefär och tänkte blogga lite fort nu. För sen måste jag faktiskt duscha och leta upp kläder tills imorgon osv. Vi hade det iallafall jättetrevligt. Grillade, åt glass och solade. Jag låg i deras solstol typ hela dagen och det var hur varmt som helst. Det är seriöst sommar nu och det borde det vara med tanke på att det är 1 juni imorgon. Woho! Vi fick iallafall med oss en grej hem som jag har blivit helt förälskad i. Nån järngrej som masserar huvudet? Eller jag vet inte riktigt vad det är men otroligt skönt är det då man drar ner grejen i håret och masserar typ. Oh gosh, bara för det ska jag göra det på mig själv nu. Haha.


Var tvungen att ta kort med min webbkamra. Muppig bild btw.. /Jana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0