regn kan ta sig

Måndag. En sjukt tråkig måndag. Händer absolut ingenting. Har varit trött hela dagen för fick inte så mycket sömn inatt. Dessutom vare så grått och regnigt ute att man bara vill krypa ner i sängen igen. Blä på sånt väder. Det finns nog inget positivt med regnigt väder. Tänkte rabbla upp vad som är dåligt med regn.

* Jag får krulligt hår! Det fick jag idag. Jag som stog och plattade det imorse..
* Man måste tänka på en massa andra saker. Hur man ska skydda håret och sånt.
* Det är kallt och man blir blöt om fötterna!

Det där var bara lite av allt dåligt med regn jag kunde komma på. Det finns mycket mer. Rent ut sagt, jag hatar regn och kyla! Men därimot är det mysigt att sitta hemma under en filt när det spöregnar ute, hihi. Nej hörrni, nu ska jag fixa kläder till imorgon. Det får nog bli myskläder bara. /Jana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0