regn är bara för trist

Tack för tipsen ni gav mig om lapsyl för läpparna. Ni är bäst!

Helst av allt vill man bara ha sommar året om. Eller förutom när det är julafton, då ska det snöa! Hihi.
Men hörrni. Idag kom jag på att vi får sommarlov snart! Fyfasen vad kul. Ett annat problem är att jag inte har hittat något till skolavslutningen. Det är nog en sak många tjejer börjar tänka på nu... Men måste iallafall leta upp något gulligt!

Annars funderar jag verkligen på hur jag kan gå upp i vikt. Vill lägga på några kilon men det kommer inte bli lätt för mig. Jag älskar mat, verkligen älskar det men jag har grymt svårt för att gå upp i vikt. Ska läsa lite på internet om hur man går upp ungefär 5 kilo minst..
Nu ska jag göra lite annat. Ha det bäst. /Jana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0