rakt hår utav gliss shampoo?


Har sätt på reklamer att det finns ett schmpoo som gör att vågigt/krulligt hår blir rakt bara utav en schmpoonering? Verkar hur bra som helst, det lär väll inte helelr slita lika mycketpå håret som en plattång gör om det nu fungerar? Nej det tror jag inte. Isånafall tänker jag absolut prova det.

Jag har dock inte världens krullar. Utan bara naturligt vågigt hår. Men det lär väll fungera endå. Har sätt massa komentarer om shampoot. För dom flesta har det funkat hur bra som helst. Blivit sjukt rakt! Men de sägs att man endast ska andvända schmpoot. De säger iallafall dom som det fungerat bäst på. Så jag tror att jag kommer köpa hem det här schmpoot så snart som möjligt. Har blivit helt såld på det. /Camilla







Kommentarer
Postat av: Anonym

använder sånt schampoo, mitt hår blir det ingen skillnad på, inte för att jag har krullar men rakt blir det iaf inte :(

2009-06-01 @ 21:12:49
Postat av: Anonym

använder sånt schampoo, mitt hår blir det ingen skillnad på, inte för att jag har krullar men rakt blir det iaf inte :(

2009-06-01 @ 21:13:25
URL: http://sarahpalmbergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0