orgentiring är ingenting för mig!

Så då var men hemma, sitter och käkar chilinötter och lyssnar på massa tröga låtar. Orgenteringen sög akn jag ju börja med, hade inte förväntat mig att det skulle bli särskilt roligt men vafan! Haha, vet ni hur meningslöst det känns och springa runt och orgentera när jag aldrig kommer ha nytta av det? eller jo säkert någongång men skit samma, den ärda anledningen till att jag åkte med ut till skogen var säkert för att man fick ha fika med sig, haha! Och långt fick man gå men som tur var så fick jag sjuss av elisabeth tillbaka till busstationen på hennes moppe, tacktack! Mem iallafall ikväll åker jag nog och träffar älskade fafar. Sen blir det nog bara att jag tar det lungt.. kommer nog inte ha någon lust att gå ut sen när jag kommer hem men vi får se! Skriver mer senare. /Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0