nu är jana hemma!

Roligt eller hur? Äntligen säger jag bara. Har haft det bra i Ryssland samtidigt som det har hänt lite tråkiga saker. Under veckan har jag blivit matförgiftad. Åh shit, det var inte kul. Började få magont från ingenstans och någon dag senare kräktes jag och så fortsatte det. Till sist fick jag feber och vi var tvugna att ringa ambulansen. Två doktorer kom och kollade mig, sen var jag tvungen att spy upp vatten för att rensa magen och ja, det var illa. Fick ligga på sjukhus i några timmar också men nu mår jag bra och det är ju tur. Får inte äta kött och massa annat i några dagar men jag överlever nog. Aja, slusnackat om tråkiga saker! Eftersom att jag mår prima nu och allting är över knallar jag nog iväg till skolan imorgon. Har saknat alla gryymt mycket!

Nu ska jag kolla klart på Stylicta och sen ska jag ta kort på allt jag köpte i Ryssland. Puss puss! /Jana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0