njutning

Hej, nu är jag tillbaka! Har ni saknat mig? Klart ni har, vem har inte lixom!? Iallafall, som ni kanske sett så har jag varit på träning. Sista träningen innan AT. Det är, för dom som inte vet Skånelas utomhus turnering. Vi har inte tränat någonting ute så vi får se hur det går. Kommer säkert gå galant eftersom att vi är bäst? så är det bara. Men nog om det, sitter här och käkar det som har blivit mina favorit saker, dipp och grönsaker. Alltså yummie! Det är verkligen någonting jag avgudar, helt seiöst. Ohja, jag är matälskare. En STOLT matälskare, haha! Men jag kolla på andra kvalet också, alltså de som tävlar om vilka som ska gå vidare till eourovision i Moska, ni vet? Ja det gör ni. Nu ska jag bara ta det lungt, njuta som fan. Får se ifall jag hinner blogga mer ikväll, klockan är ju trots allt halv tio. Och jag vet inte hur länga jag blir uppe ikväll. Jag som lovat att blogga mycket ikväll, fast jag tänkte ju inte på att våran träning slutade 9 så. Jag äe ledsen, men vi får helt enkelt se. Men annars hörs vi imorgon. Ha det bra! /Camilla 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0