nattinatti

Är grymt trött ska ni veta. Klockan är bara halv 11 på en fredags kväll. Inte likt mig, menmen ska nog inte sova en fast jag skulle velat det. Ska nog lägga mig i min stoooooooora säng och kolla på spykids. Åhfyfan vad länge sen! Gud den måste jag verkligen se, var världens fan utav dom filmerna för några år sen haha ni anar inte! 2an får det nog bli, den mins jag som bäst.

Längar grymt mycket till imorogn, ska in till glogen och kolla smfinalerna i handboll. Kommer säkert bli sjukt kul, jag och elin ska ju träffa våran Kim också. Eller iallafall försöka, globen ni vet haha! Men nej, tänkte bara berätta det så ni inte blir fundersamma över ifall vi inte bloggar imorgon, då är det som sakt för att vårt lag åker in till globen. Men hörrni, nu väntar sängen och Spykids. Hörs imorgon kanske! /Camilla


Hihi, tyckte magen såg grymt brun ut idag på solariument. Och ni får ursäkta, bilden är tagen med dålig mobilkamera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0