"mitt nummer är för sexigt för att visas"

Cha cha! Kom hem för drygt en timme sen. Efter vi solat och grejer tidigare idag drog jag och Jana hem och käkade, sen begav vi oss iväg till Mimi. Chillade hemma hos henne ett tag, grymt kul! Haha. Men iallfall, sen taggade vi ut. Lodade lite vid konst ett tag, sen drog Janis hem. Och eftersom jag och Mimi inte har något liv så åkte vi runt på hennes moppe, först till tivolit men där var det inge folk så vi åkte ner till coop och köpte bröd istället, hahaha! Iallafall, sen åkte vi vidare. Hem till hennes mormor, fick värma oss och så fick vi saft, mums! Sen rullade vi vidare till videobutken för att köpa godis och sen till preem för att tanka. Haha snacka no life den här kvällen. Men roligare har jag nog inte haft. Så då lyckades vi! Haha. /Camilla

Btw, rubriken kommer ifrån när vi busringde någon snubbe hemma hos mimi.
Anonym; varför ringer du med dolt?
Camilla; alltså.. mitt nummer är för sexigt för att visas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0