min lördag

Goddag söta läsare..

Sitter här nu, nyduschad och fixad. Vi ska nämligen snart få gäster, dom ska komma på middag. Skit kul! Alltså nej, haha det tycker jag inte. Men så är det ibland.

Jag kan berätta om min dag lite snabbt. Vaknade runt 10 och började fixa mig, sen stack jag och min mamma in till stan och shoppade lite. Fick med mig några saker hem, visar dom för er senare. Men ja, sen när jag kom hem var det planerat att jag och Elin babe skulle umgås och åka iväg till Rbg. Men det blev inte så utav olika omständigheter. Men det var väll det, sa ju även att jag skulle köra ett videoinlägg idag också men det hinner jag inte nu. Antingen så blir det ikväll eller inget alls, antagligen imorgon. Men nu har gästerna precis kommit, måste dra mig från datan nu. Bloggar senare! /Camilla 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0