min förra rubrik löd så den också. hemsk uppdatering!

Hej bloggen, jag kan börja med att berätta varför jag inte alls varit på topp med uppdateringen. För det första så uppdaterade jag grymt mycket förra vecka. Det gav mig ingen ork den här veckan. Och för det andra så har jag mest var ute på kvällarna de två senaste dagarna. Och andleddningen till att jag inte bloggat någonting idag fram tills nu är för att jag har varit på begravning. Så nu vet ni.

Men kan berätta lite fort om dagen. Först som sakt begravning på morgonen, orkar inte gå in på detaljer. Men jag var iallafall ledig ifrån skolan så det var skönt men samtidigt såklar inte! Ja, efter att vi kommit tillbaka så tog jag det lungt, hade ingen blogglust så det sket jag i och som sakt - bara tog det lungt. Sen åkte jag och mamma upp och shoppade lite, ni får bilder på det senare! Och ja, nyss kom jag då hem därifrån. Snart ska jag äta iallafall, hoppas jag på. För jag är verkligen dödshungrig! Det ända jag ätit idag är två mackor till frukost vid ungefär halv 9 och nu är klockan lixom 6. Hur klarar jag mig? Haha! Nej men nu ska jag gå och fixa till min kjol som jag köpte idag. Eftersom att jag är så smal så är de flesta, eller iallafall den här rätt stor runt midja. Hehe, men det fixar Camilla med lite resorband och synål! Hörs snart igen! /Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0