lugn fredag

Här sitter jag, kollar på tv och bloggar. Är nyduschad och känner mig superduper fräsch. Jag bloggade inte så mycket tidigare idag men anledningen var att jag drog ut med Camilla en stund. Till Brunos och sen förbi ICA. Efter det begav vi oss hem så vi tog det bara lugnt. Imorgon vid 1 drar vårat lag till Globen och ser på finalerna. Visst har jag berättat det tidigare? Vi kommer tillbaka vid 10 så det blir nog inte så mycket bloggande imorgon. Kommer säkert att bli super kul.

Har funderat lite kring våran blogg. Är inte den lite för tråkig? Iallafall mina inlägg. Känner att jag måste ta med mig kamran vart jag än går nu så jag kan uppdatera med lite bilder. Jag lovar er, det ska bli mer bilder!

Nu ska jag fortsätta att dricka min cola och njuta av fredagskvällen. /Jana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0