lördagen

Det känns nästan lite meningslöst för mig att blogga. Jag kan ju inte fota någonting alls, inga dagens osv. Eller jag kan föresten ta den ruttna och dåliga kamran som vi har. Men visst är det bättre än inget? Ja så får det nog bli. För jag kan fan inte bara sluta att ta kort. Så förhoppningvis kommer det lite bilder då&då men dock med sämre bildkvalité.
Min riktiga kamra är nu på lagning. Det kommer att ta 3-4 veckor att laga den. Gosh alltså, jag får den i slutet av juni?! Men jag får stå ut även fast det suger.

Kan berätta lite om dagen. Först var jag som sagt iväg och lämnade kamran på lagning med pappsen. Sen så var jag ute med mina älsklingar. Vi hade det rätt kul faktiskt. Ja och det har inte hänt så mycket mer idag.
Imorgon ska jag och familjen grilla med några så det blir bloggande på kvällen ifall jag har tid till det.

Här får ni dagens skönaste låt /Jana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0