lite snabbt nu

Kom nyss in, träffade min älskade Lina en sanbbis nu på kvällen. Vi gjorde inte så mycket, chilalde. Cyklade till stationen och köpte glass och lite sådär. Sen lodade vi på fotbollsplanen som där är grymt dött nu på en söndagskväll. Det fattar jag verkligen, alla är väll lika trötta som jag skulle ajg tro? Just därför ska jag springa in och tävtta bort sminket och borsta tänderna. Sen blir det nog sängen med en påslagen tv. Gud så skönt! Mindre skönt är att det är skola imorgon. Dock bara en ända vanlig skolvecka kvar. Sen en till dåra, men det är bara chill. Umgås med klassen och blabla innan sommarlovet börjar. Jag överlever nog två veckor till? Joda, im superwomen. Haha, men nu säger jag godnatt till alla mian söta läsare. Hörs imorgon!/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0