låt



Där har ni dagens låt. Enjoy. Sitter och lyssnar på just musik och dricker juice. Så himla gott! Annars tänker jag på vad som händer i helgen..
Lördag: Globen med laget! Kolla på sm-finalerna i handboll. Ganska kul men tråkigt att inte Hammarby är med i final. Senare mot kvällen vet jag inte vad som händer. Inget planerat ännu.
Söndag: Samma sak där. Inga planer. Hoppas på bra väder så man kan steka i solen. Det har ju inte vart så fint väder dom här senaste dagarna..
Och juste, fredagen glömde jag ju. Imorgon dåra. Ska se på hockey, semifinal mellan Ryssland och USA. Spännande.

Nu ska jag vidare och se matchen mellan Sverige och Tjeckien. Ha det bra! /Jana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0