janas kväll

Här sitter jag vid datan fast jag igentligen ska vara på någon resturang och käka. Eller klockan är ju redan halv 12 här så man sitter nog inte och äter middag nu. Har faktisk ingen aning om vad vi skulle gjort nu ifall jag följde med. Men pappa fick faktiskt åka och träffa sina vänner själv för varken jag eller min syster ville följa med. Så teven är på och vi bara chillar.
Jag börjar bli ganska trött nu.. Tror jag ska gå och ta mig en dusch. Juste, imorgon ska vi shoppa. Wihie! Eller shoppa och shoppa.. vi ska ut och kolla i lite affärer och kan tänka mig att jag inte får hem så mycket eftersom att det är en aning dyrt här. Men något ska jag nog köpa. Aja hörrni, ska nog dra mig iväg till duschen nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0