jana hissar och dissar

Jag vet att ni tycker om sånt här + att jag också gör det så kör på en egen faktiskt.



Internet - Vad vore livet utan det igentligen? Googla på vad som helst och du kan läsa om allt du vill veta. Kolla på det programet du missade igår eller gör precis vad du vill.

Sommar - Åh, blir så glad och pirrig i hela kroppen så fort jag tänker på värme och sommarlov. Tänk er att sola, bada, shoppa, umgås och ragga! Hur härligt?

Kläder- Alltid när jag har köpt hem mig något klädesplagg blir jag så grymt glad. Om jag har varit sur innan så glömmer jag helt seriöst bort mina bekymmer.

Kärlek - Vänner, pojkvänner, släkt, allt är kärlek! Att man tycker om någon och att bli omtyckt är helt underbart.



Förkylningar - Det kan ta sig. Har man planerat något superkul och blir sjuk när dagen slår in... Det suger.

Dåliga lärare - Sånna lärare som inte bryr sig och är dessutom irriterande och dumma i huvudet är katastrof. Man orkar bara inte med dom.

Regn - Man blir blöt, frisyren förstörs, bära på paraply är inte heller så kul. Det finns så många nackdelar med regn.

Stinkande människor - Jag förstår om man inte märker eller bara inte kan rå för det men om man vet att man luktar illa och inte vill göra något åt saken.. blää.

Dåliga bloggar - Klockan 8 gick jag till skolan, sen hade vi det&det. Efter skolan gick jag på toa, blabla. Visst berätta om din dag men om bloggen bara består av sånt där är för tråkigt, tyvärr.

Dålig hårdag - Ohnej, bland det värsta som finns. Ser håret dåligt ut sätter man upp det, men när även uppsättningen blir helt fel blir allting bara så jobbigt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dåliga bloggar? det är inte så att eran är bättre, ni är bara en i mängden :Ö

2009-05-29 @ 17:52:20
Postat av: Jana

ha jo visst, vi är en i mängden men ändå så är våran blogg inte likadan eftersom vi inte skriver bara om våran dag eller hur? ;)

2009-05-29 @ 19:39:14
URL: http://extrallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0