jag får inte dö än..

.. och absolut inte utav den här andledningen! Seriöst, nu har jag degat hemma i två dagar, inte gjort ett piss! Det finns inte ett dugg att göra längre, antingen har jag blivit världens största datanörd(?) eller så håller världen på att torka ut, haha iallafall där jag bor.

Okej visst, jag kanske har varit lite fantasilös de senaste dagarna och bara inte orkat men vafan? Någonting måste hända snart.. annars vet jag inte vad! /Camilla


Så löd min och Elin konversation idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gör ni era fiina designer :D <3

2009-05-23 @ 11:36:40
Postat av: Juana :)

Jag läste ett gammalt inlägg där du skrev om en plattång. fanns i olika färger, grön,blå,lila,rosa,vit och annat. Jag har köpt en sån i rosa för bara 99kr. finns på mediamarket. passa på att köp. dom kostar typ 399, så 99kr är ett bra pris för en sån plattång.

2009-05-23 @ 14:33:43
Postat av: sara

skit ball header !

2009-05-23 @ 18:41:19
URL: http://stenmjuk.blogg.se/
Postat av: Camilla

Anonym; - Det är jag som gör dom på Microsoft powerpoint, och även på Picasa 3.



Juana; - Okej snällt utav dig att berätta det men haha, jag köpte precis en ny plattång idag. Men som sakt, tack endå!



Sara; - Tack så mycket!

2009-05-23 @ 19:33:04
URL: http://extrallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0