hemsk uppdatering!

Shenare alla glada!

Själv så är jag väll rätt så glad, vet inte varför känns bara så bra idag. Men, när jag tänker på att jag inte uppdaterat någonting idag förens nu, så blir jag lite mindre glad. Men så är det, ni får faktiskt acceptera att jag har ett liv också! Men ska blogga lite nu istället.

Skolan idag, vi hade spansk prov idag. Det gick väll sådär för mig, kunde gått bättre! Men thats life? Yes, sen drog Jana hem för hon var tcungen att plugga inför hennes prov hon ska ha nu eftersom hon pissat massa prov förra veckan då hon var i Ryssland. Men jag och Lina knallade vidare hem till henne och hämtade VÅRAN cykel som vi hittat. Btw, den ser hemsk ut men vi ska pimpa den! Lägger in före och efterbilder på den sen när den är klar. Haha! Jaja, vi cyklade ner till stationen och köpte kina mat. Sen vart det bara chill ute resten utav kvällen. Måste bara säga att Lina är grymt bäst, så är det bara! Men whatever, nu ska jag gå och tvätta bort sminket tror jag. Sen ska ja bara se på tv och käka upp mina hemmgjorda glassar jag gjorde igår! Love you all, and you love me - right?  /Camilla

Kommentarer
Postat av: LIENE

gott med kina mat, måste äta det snart:)

2009-05-26 @ 09:56:12
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0