hemmakväll

Sitter här och dricker Ramlösa. Ska snart smörja in mig i min beebiskräm. Hehe, ni vet vilken. Sen ska jag nog sova för är verkligen trött. Ikväll har jag varit jättetråkig. Camilla och Lina sa att jag skulle hänka med ut men jag orkade inte. Eller jag var påväg men sen blev det inte så iallafall. Har istället suttit och kollat på tv med familjen.

Har inga planer för imorgon. Vill göra något roligt och gud ja, jag måste hitta något till skolavslutningen! Eller jag hinner väl nästa helg? Aa jag hoppas det. Och jag blir så glad när jag kommer på att det ska vara superbra väder typ hela veckan! Ska försöka att sola ute någon gång ibland. Nej hörrni mina vänner, nu ska jag borsta mina tänder! /Jana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0