hemma idag

Godmorgon, stannade hemma från plugget idag pga att jag vaknade med att jag hade grymt ont i magen. Kunde knappt gå och har tyvärr ingen matlust. Sitter här i en stor tjocktröja och en lös knut, grymt skönt. Håller tummarna för att jag inte blir magsjuk, det hatar jag!

Kommer nog spendera denna dag framför tvn. Har bestämt att jag ska droga filmer idag, har redan sett en; New York Minute. Ska nog gå och leta upp ett par filmer nu så jag bara kan stoppa in skiva efter skiva, haha! Kanske sätter mig och fixar ihop en ny header. Byter väldigt ofta, fast den här som vi har nu har vi bara tills vi gör en ny. Men iallafall, kommer nog blogga rätt så mycket idag. IFALL jag inte faller för filmerna. Men ha en bra dag! /Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0