hejdå babyliss

Gud, en sak jag vill ha just nu är en ny plattång! Helt seriöst, babyliss suger. Alla deras plattänger är så sjukt klena. Visst dom är snygga och smidiga men kvalitén.. Min har gått sönder. Det kan bero på att jag är jag, eller att det helt enkelt är kvalitén som suger. Min glappar, sjukt irreterande! man måste lägga den rätt så lampan tänds och man ser att den värms upp, om man råka nudda sladden så kan den slocka eftersom att den värmsupp. Har iallafall bestämt mig för att min gammla babyliss snart ska iväg inom kort! /Camilla


Min nuvarnade plattång.


Ut med den förra och in med någon utav dom här plattängerna. Har hört att dom är grymt bra. Antagligen blir det den vita eftersom den är sjuktläcker! Nanmnet är Vidal Sasson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0