godnatt

Tja sötnosar. Shit så dålig jag har varit på att uppdatera idag. Men sånt händer mig tyvärr. Har haft träning och sånt där, sen var det dags att duscha och så har jag inte hunnit med bloggen alls. Imorgon kanske det blir samma sak men jag ska verkligen försöka att blogga vilket jag tror att jag hinner. Grejen är den att jag ska ska direkt till Väsby med Camilla efter skolan. Behöver lite saker som jag ska köpa. Sen måste jag hem och plugga matte. Usch, men vad ska man göra? Kommer att försöka uppdatera någon gång imellan där.

Jag hinner nog inte blogga mer ikväll även fast jag vill. Känner att jag måste sova för är trött varje dag och orkar knappt någonting längre. Vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0