gårdagen

Förlåt vänner att jag inte bloggade igår kväll men det har varit fullt upp. Vi gjorde så mycket igår att jag bara la mig ner i sängen när jag kom hem och orkade inget annat än bara sova. Men nu sitter jag och inte gör något speciellt, därför så berättar jag om gårdagen nu istället. Vi begav oss till röda torget. Det var skit stort och fint där. Har alltid velat se den där vackra kyrkan som finns där och nu så har jag sätt den, hihi. Men vi gick iallafall runt där och så. Senare besökte vi ett museum och shit, har aldrig sett något vackrare. Det var saker som rika hade förr i tiden, tror jag att det var. Tyvärr fick man inte fota där inne så har ingenting på bild. Efter alltihopa kikade vi in i några affärer. Har fortfarnade inte köpt någonting. Kan säga att det är vääldigt dyrt här. Men nu kommer bilderna som jag tog




Och här har vi den vackra kyrkan


Haha jag bjuder på mig själv!


I den här runda grejen avlivade man människor


Den här byggnaden består av bara affärer.




Såhär var man klädd i Ryssland för 700 år sen.




Väldigt blommigt var det på vissa ställen.




Gårdagens lunch


Tunnelbanan. Mramorväggar, stora lampor och massa människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0