en sak ni inte visste om Jana

För ungefär 3 år sen ville jag bli vegetarian och skaffa rastaflätor eller sånna där korvar i håret ni vet?

Nu förstår jag inte riktigt hur jag ville det. För det första älskar jag kött och skulle aldrig kunna tänka mig leva utan det. Och för det andra är det där håret hemskt igentligen! Tänk er, det är helt förstört och tovigt. Vill man få sitt hår tillbaka är det väl omöjligt? Eller om man inte rakar av sitt hår helt såklart.. Fast på ett sätt tycker jag dom där korvarna är lite coola så det förvånar mig inte att jag en gång i tiden själv ville jag gå runt med sånna. Men nu säger jag nej till båda sakerna!


Bild: Google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0