darin

Darin - Runaway

När Darin var med i Idol för 4 år sen, eller nej, när var det igentligen? Iallafall, jag var verkligen helt kär i honom. Lyssnade på hans låtar och verkligen hejade på honom i Idol. Jag hade hans affischer på min garderob och det skulle inte förvåna mig om jag skrev ''darin'' på hela min kropp. Men sen var det ingen som tyckte om honom längre. Tog bort alla affischer och jag glömde bort honom. Nu är han tillbaka igen och trodde inte att hans låtar skulle vara såhär bra. Eller vissa är iallafall värda att lyssna på. Tycker ni om Darin? /Jana

Kommentarer
Postat av: carolineh

jag älskar darin <3

2009-06-08 @ 21:51:50
URL: http://fjortiwscarrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0