Dagens planer

Yes, lördag. Vad händer idag? Ska strax dra iväg till Brunos och sola. Jag vet vad ni tänker just nu, "är hon dum i huvudet, det är fan sommar ute" Och jag vet! Men det här får bli sista gången inför sommaren, och för att jag solar just idag är för att det är halva priset. Bara därför! Annars skulle jag lägga mig ute på gräset och sola, såklart! Men nu vet ni varför. Just nu väntar jag på att Jana och Lina ska komma, dom ska nämligen med. Efter att vi varit och solat ska vi nog ner till ica och köpa glass. Sen blir det väll bara att vara ute antar jag, vet inte ifall vi skulle någonstans. Ingen aning, men vi får se vad som händer. Ikväll ska vi iallafall grilla, finns nog ingenting som är bättre än att grilla en sån här sjukt varm dag! Men ni få ha det bra, lovar att blogga mer idag eftersom att jag inte skrev ett enda inlägg igår. Förlåt för det! Men nu kommer dom nog vilken sekund som helst. Hörs! /Camilla


Dagens klädsel




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0