chillkväll med bloggkompis

Kom nyss in. Cyklade runt med bloggkompis. Till ica och köpte päroncider och bara chillade. Fett skönt, har saknat henne skit mycket. Även fast hon som sakt bara var borta i en vecka. Men man märker att hon saknas. Haha! Och juste, haha lärde även henne att sjussa mig på cykel. Som ni förstår så är hon inte så duktig på det, haha sötnos! Men tillslut lärde hon säg, och nu är hon till och med bättre än mig. Driver! Ingen kan bli bättre än mig. Haha, men nästan Jana!

Imorgon är det skola då, orkar inte! Plus att det är torsdag, veckan längsta dag? Men jag får stå ut till sommarlovet! Det finns inget jag längtar mer till nu än sommarlovet. Fatta vad skönt, 2 månader utan skola. Jag undrar bara, kan det bli bättre? /Camilla

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack :)<3

2009-05-27 @ 22:14:55
URL: http://anchaals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0