Camilla hissar och dissar


Glass - Gott i alla lägen och svalkande på sommaren!
Smink - Kan stärka en persons självförtroende, är även snyggt och ger förendring!
Mobiltelefoner - Ett måste i nästan alla lägen. Tänk er att någon t.ex. håller på att dö mitt ute på landet och ingen har mobiltelefon men måste få tag på ambulansen? FAIL.
Pengar - Haha, ni skulle inte ha råd eller kunna få nogonting utav det ovanför jag hissat utan pengar!


Våldtektsmän - Utrota dom tack?! De flesta tjejer vågar kanppt gå själva när det blivit lite mörk ute, är det rätt? De ska kunna få gå ute utan att behöva vara oroliga tycker jag! 
Droger - Finns inga fördelar i det, bara nackdelar.
Människor som inte vågar vara sig själva - Hatar sånna, va dig själv. Tänk om alla i hela världen skulle varit likadana, hur kul skulle det vart? Som sakt, va dig själv, jag lovar att ni kommer bli mer omtyckta! 
Fettigt hår - Tycker det ser äckligt ut. Vissa folk kan inte ro för det men det är verkligen någontin jag dissar. Finns inget som ser skabbigare ut än fettigt hår.
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihii cuuuuling du e på bildena

2009-05-21 @ 22:36:49
Postat av: Camilla

visst är jag? haha!

2009-05-21 @ 22:37:31
URL: http://extrallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0