because you worth it

Go'kväll! Kom nyss hem från sjukhuset, har vart och hälsat på farfar. Påväg hem så körde vi in på donken, och vet ni? dom har fått in en ny smak på mcflurryn. Skit god! Typ vanlig vaniljglass sen småsmå maränger blandat med chokladsås, gud så gott! Blir vattnig i munnen bara jag tänker på den. Haha men har inget speciellt och skriva förutom att jag ska ta hand om mig ikväll. Tycker jag är värd det efter en jobbig dag.. Ska starx gå och tvätta bort sminket, sätta upp håret i knut och sedan kör jag på fotbad, filning och så kommer jag att måla både tånaglarna och fingernaglarna i sådära extra porrig röd färg haha. Vilken lyx! Ska även smörja in kroppen i Paris Hiltons body lotions efter en varm dusch. Mys! Japp, det var väll det. Sköt om er nu ni också! /Camilla




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0