barn är jobbiga

Gosh, förlåt för dålig uppdatering ikväll. Men det är ju näligen så att jag plus 20 till har firat daddi. Så jag har haft fullt upp ikväll, bakat tårta passat småbarn osv. Just nu sitter jag här med Sandra, hon masserar mig med tofflor? Herregud alltså, haha och tjatar om att jag ska sminka henne. Förlåt men jag orkar inte! Hon är oftast super gullig, men ibland så bara.. orkar jag inte!

Vet ni vad jag kom på? Vi har so-prov imorgon. Jippi! Nej usch, måste sätta mig ner och läsa när allt folk dragit hem. Men jag orkar inte! Men det här är väll sånt man får stå ut med och ta tag i antar jag? Urk.

Juste, ni tycker att jag ska forsätta videoblogga - varje dag till och med! Visst kan jag fortsätta men varje dag.. mja det kan bli tveksamt. Kan ju göra det när jag får tid. Det lovar jag er sötnosar! /Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0